Tää paikka vei mut niin kokonaan, ettei mitään rajaa. Tunsin ihan olevani kotona. Olin samalla niin onnellinen ja niin kateudesta vihree. Tai minkä värinen mä nyt ikinä olinkaan. Kummiskin. Nyt mulla on hirveesti uusia juttuja mitä ootan tosi paljon ja juttuja mitä en oota sit niin paljon. Uusia nekin tai sit vanhoja. Moikku!
2013/12/14
Burliini ja jotain muutakin
Tää paikka vei mut niin kokonaan, ettei mitään rajaa. Tunsin ihan olevani kotona. Olin samalla niin onnellinen ja niin kateudesta vihree. Tai minkä värinen mä nyt ikinä olinkaan. Kummiskin. Nyt mulla on hirveesti uusia juttuja mitä ootan tosi paljon ja juttuja mitä en oota sit niin paljon. Uusia nekin tai sit vanhoja. Moikku!
2013/09/23
Yhteiskuntaoksennus
Kuka täällä oikein pyörittää ja ketä, me taloutta, raha taloutta vai raha meitä! Tosi rumaa.Yök! Syökää liikaa ranskiksia ja miettikää kuinka joku kuolee niissä olevan energian puutteen takia. Moikku.
(Olis hirmuna mageita biisejä jaettavaksi, mutta ne saattais rikkoa tän yber aggressiivisuuden ja siten mun postauksen uskottavuuden, jos sitä ikinä sattui olemaankaan)
2013/09/07
Kiitos kesälle
2013/07/29
2013/06/19
Hämyhousut
2013/05/26
Feel the Paris, Babe
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)