2013/12/14

Burliini ja jotain muutakin

 IMG_6888IMG_6943IMG_6893IMG_1765IMG_1908
Tää paikka vei mut niin kokonaan, ettei mitään rajaa. Tunsin ihan olevani kotona. Olin samalla niin onnellinen ja niin kateudesta vihree. Tai minkä värinen mä nyt ikinä olinkaan. Kummiskin. Nyt mulla on hirveesti uusia juttuja mitä ootan tosi paljon ja juttuja mitä en oota sit niin paljon. Uusia nekin tai sit vanhoja. Moikku!

2013/09/23

Yhteiskuntaoksennus

Hiljattain päivitetty4En arvannutkaan kuinka kohtalokkaaks tää lukeminen voisikaan koitua. Hyi elämä. Mitä meitä ohjataan pitämään normaalina tilana niinkuin ei olis vaihtoehtoja. Sydämettömyys ja sillä menestyminen, kuviteltu ainainen niukkuus ja riittämättömyys, kilpailu, kulutus, raha ja sen olemassaolon olemattomuus.. Siihen luottaminen.. Tietämättömyys.
Kuka täällä oikein pyörittää ja ketä, me taloutta, raha taloutta vai raha meitä! Tosi rumaa.Yök! Syökää liikaa ranskiksia ja miettikää kuinka joku kuolee niissä olevan energian puutteen takia. Moikku.
(Olis hirmuna mageita biisejä jaettavaksi, mutta ne saattais rikkoa tän yber aggressiivisuuden ja siten mun postauksen uskottavuuden, jos sitä ikinä sattui olemaankaan)

2013/09/07

Kiitos kesälle

IMG_5635IMG_5655IMG_5743IMG_5110IMG_4499
Olit mulle tosi kiva. Vaikka mä osakseen odotin syksyä, pimeitä iltoja ja kynttilöitä, villasukkia ja sua syyskuu, olisit voinut tulla varovaisemmin. Antaa mulle hetken aikaa ja olla edes vähän kiltimpi.

2013/07/29

Unohdan ajan rakennan mieleeni majan

DSC_8222DSC_8230DSC_3189
En enää tahdo tietää mihin seuraavaksi meen
Tahdon vain tuntea auringon kasvoilla

2013/06/19

Hämyhousut

IMG_4876jonzzublogiinIMG_4879IMG_4839IMG_4882
Mulla oli kolme päivää lomaa töistä, ja jotainhan siinä piti sitten tehdä. Me tehtiin. Oli antoisa ja super banjo retki, elämä on toisinaan suttuista ja mä pidän siitä. Toivottavasti kesä on kaikille teillekin hyvä! Pus.

2013/05/26

Feel the Paris, Babe

IMG_4136IMG_2106blogiiIMG_1950
Pariisi ja mä tavattiin taas. Tälläkertaa se vei mut aika mukanaan, mutta silti mä palasin. Kesä on ihana ja Regina Spektor.