2010/12/01

Lentävä hirmulisko



Jee, joulukuu! Oon selvästi loman tarpeessa, tänään taas vaihteeks nousin ylös tunnin myöhässä, virkosin sen avulla et saan avata joulukalenterista ekan luukun.
En oo ehtinyt taas käymään koneella ollenkaan, koulu ja harkat ja koulu ja harkat.. Mulla oli kiva viikonloppu Helsingissä, ekaa kertaa tänä talvena pulkkamäessä! Sunnuntaina tulin takaisin ja täällä oli mun tietämättä joulukauden avajaiset, olin ihan pihalla et mitä tapahtuu. Törmäsin ystäviini ja kateltiin ilotulitusta tonttulakit päässä.

Ootan joulua jo ihan hulluna, oon miettiny kaikkee kivaa mitä haluan (se ei oo koskaan liian vaikeeta), ja olis kiva pitää joku sellanen viikonloppu et askartelee ite jotain lahjoja. Mulla nää viikonloput ja vapaa-aika vaan taitaa olla aika tiukilla..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti